10.06.2013

Den gule jakka fra Marmar






Det har vært ei reparasjons helg her i huset! Barna er fremdeles svært forkjølet og vi har derfor tatt det rolig! Det har blitt mange inne aktiviteter de siste ukene og derfor mye innendørs bilder.

Været her i vest har blitt såpass kaldt at man ikke kan gå ut uten yttertøyet på. Jeg tenkte å lage et par innlegg om nettopp vinterjakke/sko i uka som kommer. Det er jo snart på tide å ha varmere klær i hus. For min del mangler jeg favoritt jakken til Hannah. Jeg har en hverdagsjakke til Jonas, men kunne tenke meg en litt mer finslig variant i tillegg.

På bildene under har Jonas på seg den nye favoritt jakken fra Marmar Copenhagen. Vi har hatt den i 14 dager, og den er allerede brukt mange ganger. En av favoritt kombinasjonene i høst er grått og gult. Den grå baggy buksa fra Gro Company vil derfor være en av jakkens trofaste følgesvenner . Trøya er i ull/bomull fra Joha og hatten fra CTH mini.

Jeg håper den nye uka byr på friske unger og litt mere nattesøvn.



 
 

 

2 kommentarer:

  1. Fine jakken! har sett på den tusen ganger, men nå har jo jeg 2 jenter xD nyyydelig gutt ! Håper uken blir bedre for dere !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Har vært tøffe tider her!:) jakken finnes jo i en jentevarriant! Veldig fin den og!:)

      Slett