11.07.2013

Vinterjakken som passer i all slags vær!


Høst ble fort vinter, og det er ingen veg tilbake. Det er bare å finne frem varme klær.

Om du følger meg på instagram, @Morsinehjerter , har du gjerne sett at jeg har sikret meg en kåpe til Hannah. En kåpe er fint å ha, men her i vest kan den kun brukes til fint!

Det er alltid en dråpe eller tusen i lufta, og vi er derfor nødt å ha en varm jakke som tåler både regn, snø og vind!

Memini Sammi er både vindtett og vanntett. Den har en vannsøyle på 10.000, som gjør den svært så brukbar Den er supermyk og er foret med god fleece. Tar jeg på en skibukse til, vips et vintersettet hjemme. Det er deilig og slipper å dra vinterdressen frem og tilbake fra barnehagen.

Jakken finnes også i brunt, og det er en variant i hver farge til litt større barn. Den kan bland annet kjøpes hos Meminishop, som nettopp har senket frakten til 49kr. Det liker vi!!


Hannah er superfornøyd med den, og har nektet å ta på andre jakker. Jeg fikk faktisk ikke tatt på  fin kåpen (nevnt over) før den var 14 dager gammel. Snuppa har bein i nesen og vet hva hun vil! Mamma gruer seg og satser på at det enda er litt tid igjen til å bestemme klær.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar