12.04.2013

To julefine små i lyst og grønt


Juleforberedelsene er i full gang også her i huset. I går lagde jeg den første sorten julekaker, og satser på at Jonas assisterer meg med pepperkake trykking til helgen.

Jeg er også kommet godt i gang med julegavene. Det er så langt ingen myke pakker!

Når det gjelder julekortene kom de i posten i dag! Enda en ting i hus, som forhåpentlig forsvinner fort ut igjen! Det er alltid like spennende når en har bestilt fotokort. Blir de slik jeg tror og tenker. Resultatet i dag var oppløftende og anbefaler Nfoto på det varmeste.

Julekort er en av den hyggeligst “julepynten” som finnes! Jeg er like spent hver gang jeg åpner konvolutten og ser hvem som er på bildet. Oftest har de vokst og utviklet seg siden jeg så dem sist! Det å se på samlingen av disse små menneskene gjør meg så glad!

Under:

Jonas har på seg lys bukse fra Zara, grønn strikkejakke fra as wee grow, offwhitewoolba trøye og lys roselille hatt(17 mai hatten vår i år)

Hannah har på seg ulljakke fra Memini, vintage bluse, flaskegrønn hjemmesydd shorts og sorte lakk sko fra H&M





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar