4.08.2014

Guttesko til gi vekk pris

Når turen til lekeland på søndagen endte på sykehuset og røntgen av lillemors hånd, gav det dessverre etterdønninger og ferre innlegg i bloggen. Godt var det at det var null brudd og at hånda har blitt mye bedre allerede.
Jeg ble litt inspirert av ballongene i katalogen til Kids on the moon høst 13, og tenkte derfor å prøve det samme. Forsøke fikk en liten vri da de blanke ballongene jeg kjøpte på Ebay, ikke var helt som jeg hadde trodd. For i posten fikk jeg noen gigantiske latex ballonger.
Om de så er annerledes, så skal de sies at ungene elsker dem!
Jonas har på seg den kuleste buksa fra Alba baby, vårens favoritt! Skjorta fra Marmar som er supepraktisk. Den er akkurat passe hverdagslig, men også passe finslig. Jakken fra FUB er en av ull-skattene våre derfra og hatten er kjøpt på Etsy. Skoene er kjøpt salg hos Laredoute. Jeg betalte kun 150 kr og er strålende fornøyd med super kuppet!
'
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar