4.24.2014

Vårsko til små føtter

Jeg har store ønsker om at vi skal være en aktiv familie og startskuddet gikk i påsken. Da var det ut på tur i finværet til stor suksess! Ungene elsker å utforske skogen, og med en godt pakket sekk kan vi få til det meste!

Sammen med det fine været, kom også muligheten til å få testet ut nye vår sko. Sko til små aktive barn er ingen lett sak å finne. De skal være lette, sitte godt på foten og kunne tas på av barna selv.  Borrelås blir da obligatorisk om mor i huset vil eller ei.

Utfordringen er å finne fine borrelås sko.

Dette er en av plassene hvor det faktisk er lettere for gutta. Jonas har på nye Vans fra nettbutikken Kidså. Butikken har et godt utvalg i forskjellige sko merker. Vi har også sikret oss et par Adidas sko fra sammen plass.

Jeg har enda ikke klart å finne de borrelås skoene til Hannah som jeg kunne tenke meg . Ja, jeg er kresen og kravstor. Men om mor ikke ble helt fornøyd, så er lillemor strålende fornøyd med sine sølvsko. 




                          


 

                     

 







2 kommentarer:

  1. Hei,
    jeg liker så godt klesstilen du har til barna dine, nostalgisk og med mye strikkete klær :-) Følger deg på instagram og blir så inspirert til å endre litt på stilen her i huset. Jeg har en jente på 3 1/2 og en gutt på 14 mnd (og jeg er lei av rosa joggebukser og gensere med trykk...) Men så lurer jeg bare på om du får til en sånn gjennomført stil også i barnehagen? Tåler disse fine klærne den røffe behandlingen det er å leke i barnehagen + vaskes ofte (særlig nå framover når det er for varmt for dress utenpå.) Bør jo helst ikke trenge å kjøpe nye klær hele tiden... Er liksom bare nysgjerrig på hvordan du løser dette og vil gjerne ha tips til stilendringsprosjektet mitt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hanne! Beklager sent svar! Min erfaring er at klær somer av god kvalitet, tåler mye! Jeg kan ærlig si at når det gjelder minsta, så er jeg litt tilbakeholden med enkelte topper til barnehage bruk! Det fordi det fort kommer flekker og at de glemmer smikken. Strikkeklærne tåler utrolig mye og om de ikke er i en lys farge bruker jeg dem! Ellers er buksene nå på vår og sommer svært utsatt for hull på knærne! Derfor bruker jeg nok alltid de eldste i barnehagen!

      Slett