5.09.2014

Strikket blåbærkyse

Denne fredagen viser jeg Hannahs blåbær kyse. Den har vært ferdig en stund og jeg har vist noen glimt av den på instagram. Kysa er strikket helt av egen maskin og oppskriften er hjemmelaget. Inspirasjonen til den har jeg hentet i et gammelt svensk strikkeblad.

Kåpa er vår vinterfavoritt! Vi kommer til å bruke den en stund til. For jeg klarer ikke å finne en vårlig jakke til lillemor! Lua tar seg veldig godt ut sammen med bloomeren fra Bonton. Denne er en jeg ønsket meg lenge, og jeg var derfor svært så glad da jeg klarte å sikre meg et eksemplar i Paris. Sammen med mørkeblå strømpebukse og brune Converse blir det en litt røff jentestil.

Hannah blir fremdeles litt trassig og gir fort opp når ting bøter mot, men det er mye bedre enn for noen måneder siden. Godt er det for mor og far i huset. Vi delte litt fortvilelsen en stund.
Jenta mi begynner å bli stor. Hun suser av gårde på sparkesykkel i gata og prater som en foss. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar