6.11.2014

Glade barn ut på tur


Tiden går fra meg her jeg sitter. Vi er midt i juni, og den deilige sommeren har vært her en stund. Listen over hva som skal gjøres i løpet av sommeren er lang, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme over alt.

I går var vi tilbake etter en herlig Spania tur. Der har vi slappet av og nytt varmen. Vi har også feiret min brors spanske bryllup. Det ble en fantastisk dag jeg sent vil glemme.

I mens jeg jobber med bildene fra turen, viser jeg frem noen turbilder fra tidligere.

Jonas har på seg tøff hettegenser fra Albab baby og Adidas sko kjøpt hos Kidså. Lua er strikket etter oppskrift i Guttestrikkeboka 


Hannah har på seg playsuit fra Marmar, sort strikkejakke i alpakka og brun popcorn lue etter egen oppskrift.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar