8.02.2013

Søt liten jente tips


Mitt helgetips er til mammaer som har små jenter. Se på disse flotte blusene fra Zara.
Jeg har skrevet tidligere at jeg er helt hekta på bluser til Hannah. Blusene vil være med oss en stund fremmover. De kommer for fullt nå i høst og vinter og du vil se et stort innslag av dem til våren.
 
Hver og en av blusene under er gode kjøp! Den hvite er bra basis og vil passe til alt. Den blomstrete er superlekker og denim blusen helt nydelig.
Den sistnevnte er helt perfekt til barnehagebruk. Behagelig, tåler en støyt og passer til det meste. Det er lett å se at de har latt seg inspirere av indikidulas helt nydelige skjorte fra ss13 kolleksjonen. (trykk her så kan du seden).
Det finnes ikke mange Zara butikker i Norge. For de som ikke bor i hovedstaden finnes heldigvis nettshopen. Jeg har veldig god erfaring med å handle her! Super rask levering på døra og varene kommer i en fin fin eske. Frakten er 59 kr som ikke er avskrekkende. Det koster like mye i bensin til butikken, eller busspenger om en kjører kollektivt. NB! Zara klærne er litt små str, jeg pleier å bestille en str opp.
 
Jeg har gjort det enkelt. Liker du en av blusene, trykker du på bilde og du går rett over til butikken.
Håper noen føler seg inspirert til å bruke kortet. Det skal jeg!
Ønsker alle en god helg!





 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar